minigolf

igår spelades det minigolf. jag, pettson och emilia.. började bra för mig, slutade desto sämre.. gav upp när det var 2 banor kvar. men annars hade jag ju vunnit.. 8) men är väll bara säga grattis emilia! :) och tack båda två för en god match med bara liiiiiite svordommar från min (och även pettsons) sida :D .. höhö. ja , en sak är säker.. jag tror ingen av oss kan bli nått minigolfproffs i framtiden.. eller vem vet, vi kanske ska satsa på det?

minigolf måste ialf vara den fjolligaste sporten som finns , om man nu kan kalla det för sport??

Kommentarer
Postat av: Pettson

haha, LITE svordomar ja ;D + nej, ingen karriär inom minigolf iallafall!

2007-09-11 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0