åsele

var i åsele i helgen. och ja, va ska man säga om det... kommer inte ihåg så mycket faktist. undra va fan de var i drickan som vi blev bjuden på? :O jag kom i alla fall ihåg att jag grina och tappade telefon, ja de är ju alltid nått i alla fall. tur att pettson var där och hjälpte en :) de tragiska av allt är iallafall att jag inte kommer ihåg det bästa som hände på hela kvällen, men ja de räckte med att du sa det för att jag skulle bli glad :) ja en sak kan jag lova och det är att jag aldrig ska dricka nått som jag inte vet vad det är igen, för det är inte kul att vakna dagen efter och veta att man har skämmt ut sig in för alla. och ja angående det andra så vet jag inte vad jag ska säga, fanfanfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0