bara för att jag har så tråkigt

namn - evelin
smeknamn - eve
födelsedag - 9 december
hemstad - Örnsköldsvik
ögonfärg - grön/blå
hårfärg - blond
längd - vet inte, kanske 165
högerhänt/vänsterhänt - höger
värsta ovanor - biter på naglarna
stjärntecken - skytt
skostorlek - 37/38
är dina föräldrar skilda - nix
skor idag - foppatofflorna 
svagheter - kan vara lite blyg
rädslor - höjdrädd och lite mörkrädd
mål för året - har inte så många mål
mest använda fras på msn - kanske en ":P" eller "vad göru?"
det första du tänker på när du vaknar - nu när jag jobbar "jag orkar inte kliva upp och jobba" annars så vet jag inte.
bästa kännetecken - det vet jag inte
när går du och lägger dig - olika. men är det inte skola så kan det bli sent
mest saknade minnet - detdu..

FAVORIT
färg - vet inte
mat - gillar mkt. men kanske tacos eller nått.
sport - spela innebandy och kolla på hockey
djur - hm, jag vet inte
glass - magnum vit!
godis - ingen speciell
affär - ja finns några stycken. MQ, Carlings. Gina Tricot. men om jag är hungrig så KVANTUM :)
sallad - pappas kycklingsallad <3
skådespelare - kan inte komma på nån speciell just nu. men persbrandt som gunvald klår ju nästan allt!
låt - just nu så är det kanske.. hm nä vet inte det heller.
nummer - 9
tuggummi - Extra Profesional White, eller nått.
dag - fredag (dock inte denna fredag)
årstid - sommarn
tandkrämssmak - vanlig
radiostation - rix
parfym - hm, vet inte.
kroppsdel på motsatta könet - ögon, mage.

VÄNNER OCH LIVET
vad vill du bli när du blir stor - känd
hur vill du dö - en naturlig död
turn on's - pass
turn off's - pass
vem av dina vänner är mest lik dig (inte utseendemässigt) - vette fan
vem är mest högljudd - emilia (när hon är på fyllan) haha
vem får dig mest att skratta - dom som är roliga
vem har du känt längst - emilia
vem är blygast - hm. vet inte 
när grät du mest - jaa.. det minns jag inte
bästa känslan - kär och glad?
värsta känslan - sårad
vart vill du bo i framtiden - ja, nånstanns därne är varmt
om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - finns mkt som jag skulle vilja ändra
hur länge tror du att du kommer leva - bra fråga, jag tar dagen som den kommer. 

HAR DU NÅNSIN
varit kär - ja
moonat nån - nej
blivit dissad - ja, det skulle man väll kunna säga
rymt hemifrån - jao, när jag var liten som sagt
föreställt dig ditt ragg naken - ja
skolkat - ja
tänk på självmord - nej
sovit utomhus - ja
gråtit i skolan - nja, det har jag säkert
spytt i skolan - ja, när jag gick i mini ettan
velat bli modell - ja än fast jag vet att det inte går så har man väll ändå drömt om det nån gång
varit otrogen - nej
gjort något dumt som du skrattar åt idag - ja, finns flera saker
sett en död människa - nej
använt doger - nej
ätit sushi - nej
varit på scen - ja
snattat - nej, bara smakat på lösvikts godiset ju :)
retats - ja
blivit nerslagen - nej

DU
svär - för ofta
sjunger bra - knappast
duschar dagligen - ja
vill gå på högskola/universitet - ja
vill gifta dig - ja, nångång i framtiden så
tror på dig själv - nja
tycker att du är attraktiv - kan jag väll inte påstå
kommer överens med dina föräldrar - alltid
gillar åska - ja kan vara mysigt
äger en ipod - nej
ber - nån gång, mest på skämt då
går till kyrkan - när jag måste
sover med gosedjur - det ligger nästan alltid gossedjur i min säng
för dagbok - räknas bloggen?
dansar i regn - ehm
sjunger i duschen - ja.

THIS OR THAT
pepsi/cola - cola!
mc donald's/burger king - max skare va. men får väll lov att säga donken då
singel/gruppdate - singel
choklad/vanilj - Choklad
jordgubbar/blåbär - jordgubbar och blåbär!
kött/veg. - kött
Tv/film - film
gitarr/trummor - gitarr
adidas/nike - nike
kinesiskt/mexikanskt - vet inte
kakor/paj - paj
mtv/vh1 - mtv
blind/döv - döv

KAN DU
gå ner i splitt - höhö, nää är en bit kvar
skriva med båda händerna - kan, kan jag ju. men frågan är ju hur det ser ut med vänster
vissla - javisst kan jag det 
blåsa en bubbla - ja
rulla din tunga i en cirkel - kanske
ha dina ögon i kors - halvt
nudda näsan med tungan - japp :D
dansa - nja, det ser ju allt annat än bra ut men
äta vad du vill utan att oroa dig - ja eller va? jag oroar mig inte för att bli tjock ialf
låtsasrapa - japp

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade - vet inte
du pratade i telefon med - andersson
du msnade med - johan
du kramade - minns inte
du skällde på - brorsan
du sportade med - vet inte

SENAST DU
skrattade - på jobbe vare nog
grät - var inte så längesedan
filmen du såg - materialgirls eller va'n nu hette
tuggade tuggummi - aldeles nyss
drog ett skämt - jag vet inte
sjöng en sång - nyss

VAR ÄR DU
vad ser man utanför ditt fönster - man ser höglandsjön
lyssnar du på musik nu - jajamen
vad har du på dig - tjocktröja och mina mjukisshorts
vad är det på din musmatta - en speedway eller nått liknande

TROR DU PÅ
liv på andra planeter - nej
mirakel - nja
magi - nej
kärlek vid första ögonkastet - jag trodde på det, en gång.
gud - nej
satan - nej
spöken - nej
tomten - ja

RANDOM
vilket land skulle du vilja besöka - finns många: australien, USA.
hur många kuddar sover du med -2
dricker du mjölk - ja
person du hatar mest - inga kommentarer
tror du gud är en tjej - nej
vad borde man uppfinna - nått som gör mig glad
om du fick åka till en annan planet, vad skulle du göra - kolla ner på jorden
vilket är det värsta vädret - blåsväder och 1000 graders kyla
lekte du med barbie som liten - jo det hände väll
hur många betyg har du IG i - inga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0