en jävla lista

SKULLE DU HELLRE...

1. pierca tungan eller näsan ?
ingen av dom, men måste jag välja.. näsan.
2. vara seriös eller rolig ?
rolig
3. dricka grön eller röd mjölk ?
grön
4. brinna upp eller drunkna ?
drunkna
5. umgås med dina föräldrar eller mina fiender ?
föräldrar

SVARA ÄRLIGT...

1. tycker du om någon nu ?
jaaaa!
2. sol eller måne ?
sol
3. vinter eller höst ?
vinter
4. soligt eller regn ?
soligt

OM MIG..

1. hur mycket är klockan nu ?
01.20
2. fullständiga namn ?
Evelin Ida Andersson
3. vart vill du bo ?
trvis bra här ja
4. hur många barn vill du ha ?
2
5. vill du gifta dig ?
ja
6. är du kär ?
ja, de skulle man nog kunna säga
7. Favorit årstid ?
sommar
8. Humör just nu ?
lite ledsen

HAR DU...

1. blivit kramad ?
ja
2. känt dig fånig ?
ja
3. saknat någon ?
jaa, gör jag varje dag
4. gråtit ?
ja, alldeles nyss
5. Ljugit ?
ja


DIVERS..

1. har du blivit jagad av polisen någon gång ?
nej
2. har du en hund ?
ja
3. sover du helst ensam eller med någon ?
med någon
4. tror du på spöken?
nej
5. är du rädd att bli lämnad?
jag är lämnad? eller ja de är jag väll rädd för
6. har du några fobier ?
höjdrädd
7. vilken kändis skulle du vilja ha sex med?
jadu, listan kan bli lång ;) men säger väll david beckham. då blir jag ju miljonär på köpet.
8. pussa?
listan kan bli lång här också, men jag säger väll cristiano ronaldo ;)
9. Vad önskar du mest av allt just nu ?
jag önskar mig mkt. men lite lite stålar skulle aldrig va fel, några miljoner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0