sommarjobb

Jag är trött. Sommarjobbet tar verkligen knäcken på en och jag är redan less efter TVÅ YNKA DAGAR!!! bara 13 kvar. Hur fan ska jag överleva? Stekar väder har det ialf varit båda dagarna, så de är ju nått som är positivt. Kan inte förstå varför man ska kratta grusstigarna i parkerna. Nån som vet??? 
Det blir ju inte direkt snyggare och det är ju inte direkt många som bryr sig. Redan idag blev handledaren sur, när vi råkade vila 2 mintuer och han kom förbi SÅKLART.
- Man ligger inte och solar på en arbetsplats!!!
- Nä men vi är klar så vi tog en liten paus.
- Ni är ju inte alls klar, ni har ju hur mycket som hellst kvar.
- Nej vi är klar vi tog bort alla grässtrån som stack upp i buskarna precis som du sa.
- Men ni ska ju ta bort allt ogräs som är på marken, NI MÅSTE JU TÄNKA LITE SJÄLV OCKSÅ.


jo tacktack. vi lyder bara order gubbjävel! suck! hur fan ska jag stå ut i 13 hela dagar till!

Kommentarer
Postat av: Emilia

vilken handledare har du? :P

2007-07-04 @ 21:34:18
Postat av: evelin

Micke, fast det vet du ju redan..

2007-07-08 @ 18:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0