wonderful

Ja så då var man hemma från Sthlm, det var toppen måste jag säga. Lite shopping blev det också; ett par jeans, jeanshorts, linne, huvtröja och en kofta. Så nu har jag bestämmt mig för att inte handla på ett tag, får se hur det går med det.. snart får man ju lönen.
Hann också med en sväng på Grönan, blev inge karsuell åkande men jag gick iallafall i spökhuset och FYFAAAAAAN va hemskt det var, var på väg att vända men brorsan tvingade med mig runt. De var så om hjärta skulle stanna när dom där äckliga jävlarna sprang efter en. BLÄÄÄ!
 
Föresten så ska jag nog börja i basket. Fanns ett stånd där man skulle sätta bollen i basketkorgen och vem klarade det på första försöket? Om inte JAG! Lite tur måste jag erkänna att jag hade eftersom den studsa på min korg och i korgen bredvid, men hur som hellst så vann jag en stor basketboll! (Han som stog bredvid mig hade kasta 30 gånger utan att lyckas sätta den) så jag blev ganska stolt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0