övningskörning igen

fan va nervös jag var. skulle ut och övningsköra och då när jag skulle starta bilen och köra iväg såg jag j's pappa, och förstod att j också skulle komma snart.

jag: pappa, jag vågar fan inte köra
pappa: men ge dej nu mes. va fan vågar du inte det nu då?
jag: men asså ehhhh.. tänk om jag får motorstopp?
pappa: jaha? du har ju aldrig brytt dig förut om det?
jag: men asså kolla lastbilen där asså nää jag vågar fan inte!
pappa: jaha? är du rädd för lastbilar nu? han bredvid ser ju ut att vara i min ålder, inte fan har du brytt dig om nån sånn har sett det tidigare?
jag: nämen asså ehhhh..
pappa: KÖR NU FÖR FAN ORKAR INTE STÅ HÄR HELA NATTEN :)

fick lov att köra, och fan har nog aldrig gått så bra att starta bilen tidigare :D gud vilken tur. eftersom j hade gått bakom våran bil. haha jag är mesig jag vet :D

Kommentarer
Postat av: David

haha:P meees!

2007-10-10 @ 23:10:17
URL: http://Davemeister.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha. :P Det där var lite kul att läsa :P

2007-10-11 @ 17:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0