Brist på annat..

Vilken tidning läser du: Aftonbladet, ÖA(ibland), Frida, Veckorevyn.. men slitz och moore är ju ändå bäst, haha:D
Vilken buss åker du oftast: 6an
Vilkem fråga ställer du oftast: Va?
Vilken årstid är det nu: Höst :(
Vilken Film såg du senast: Beck - Det tysta skriket (AS BRA :D)
Anser du dig själv som snygg: Nix pix
Vem är snyggast: Privat
Har du varit kär: Jopp
Är du kär nu: Nee
Är du en bra flick/pojkvän: Ja det skulle jag nog vara
Har någon varit otrogen mot dig: Njae
Har någon varit otrogen mot någon med dig: Ja typ
Hur många av din vänner har du hånglat med: 5 st kanske typ..
Har du sett din bästa vän gråta? Ja, tror det
Vad åt du senast? Mat
Har du varit med i en rättegång? Nope
Är du polare med grannarna? Nån av dom
Vilka språk pratar din mamma? Svenska
Vilka länder har du bott i? Sverige
Senaste piercingen? Har bara hål i öronen
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Minns jag icke
Gay? No way
Suger det här? Ja, ganska rejält
Har du varit på ett party? Vem har inte det?
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror: Go for it!
Har du sett din bästa vän naken? Ja
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Har typ inte varit på nått bröllop som jag kommer ihåg
Var är dina syskon just nu? Hemma
Vilken tid gick du upp imorse? 07.00
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Okej. Går det bra då? Nja skruvar :)
När var du riktigt sjuk senast? Minns jag icke
Vem är den senaste kändisen du tog i? Hmm.. minns inte det heller.
Vad finns i din bakficka? Tomt
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sovde
Vad är det första du gör på morgonen? Kliver upp :)
Vad ska du göra efter det här? Träningsmatch :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0