Gk damer vs. GK herrar

Om man nu kan kalla oss för dam lag eftersom vi bara är 90-,91-,92-or. Herrarna var ialf ett gäng med gamgubbar (18år-45år) .. :D
var inte direkt den bästa match vi spelat, torskade med 11-0 !!!!!!! men med tanke på att vi knappt spelat ihop laget så mycket, så såg det ganska bra ut, för vi hade lite oflyt också. och det är inte lätt att ta bollen av massa tjocka gubbar. förutom att jag lyckades köra en av dom över sargen så gick det helt enkelt inte att rubba dom.

gubbarna fick då se att jag har jääkligt högt temprament, ungefär så här gick det till: hahah
♣ vi ligger under med 1/2 - 0 och dom spelar LITE fult = jag är lugn.
♣ vi ligger under med typ 4-0, dom börjar spela ännu fulare = jag blir irreterad och svär lite.
♣ vi ligger under med typ 7-0 och dom spelar jätte fult = jag blir så jävla förbannad, svär på tok för mkt och har god lust att slå ihjäl allihoppa på motsåndar laget.
♣ vi ligger under med typ 10-0 och dom spelar fortfarande fult = jag ger upp, orkar inte bry mig, orkar inte springa, är bara redigt less helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Linnea

De spelade jättefult!! Du blev ganska arg ^^ haha.

2007-09-17 @ 10:16:11
URL: http://lv4linkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0