jag ger upp, jag orkar inte bli besviken

sitter här och nöter med en chips påse i handen.. tråkigt som fan... vill ut, festaaa... ja typ.. men inte idag heller inte..  blöööööööööööööh!


fanfanfan.. kom på hur mycke jag saknar dig. men vad ger det? vem bryr sig? vem kan göra nått åt det? nä precis, just det ingen. det kommer aldrig hända igen, varför inser jag bara inte det? ..eller just det hade jag ju, jag hade ju gått vidare .. så vareja....
men vad ger det, jag orkar inte bli besviken igen. pallar det inte..
varför satsar jag inte för fullt nu när jag har chansen? eller har jag det? men du vill väll bara en och samma sak
som alla andra? och sen blire tack och hej liksom.
är alla killar så jävla dum i huvve?
de verkar ju fan som det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0