parken, vad fan är det?

Igår var det fest. Roligt vare till en början. Hamnade på någon fest vid Statoil Norra med trevligt folk.
Sen skulle vi ju då dra upp till parken. Lååååång kö, men stod där och köade i typ en halv timme. Åsså när jag kommer längst fram kommer gubbjäveln fram till mig och ber mig blåsa. Visste ju att jag inte skulle komma in då så bara blåste och drog därifrån!
HELVETE. varför just jag? jag var ju då fan inte fullare än nån annan.
Men gjorde ialf ett nytt försök köade typ 20 minuter, kommer fram, visar leg, får gå vidare, låter dom kolla väskan, får gå vidare.. sen kom den där jävla gubben (tror det var samma gubbe ialf) . "Nej du är för full då kommer inte in, försök nästa gång."
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH hade bra lust att slå ihjäl han! varför just jag? Ja men drog ialf ner på max. och de var ju folkigt där också så de var ju ganska kul ialf. men jag ville ju fan in och träffa er... menmen.

Igår var jag kvällens lipsill! Tack pettson, för att du bryr dig! och att du inte gick in!


Men du var lätt kvällens bästa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0